Forum Jump :

Author Message


Posts: 48
Rank:


Level: Member

Country: be
Location: Belgium
Occupation: Dispatching
Age: 35
In-game name: KBourne

 
#1 Posted at 2010-08-12 11:44        
     
Ik heb enige problemen met deze mod

om te beginnen
AAW - Infantry Units by AAW Team te vinden hier: http://www.armaholic.com/page.php?id=10287

benodigdheden:

1: AAW - Infantry Weapons Pack - ACE
2: AAW - Infantry Weapons Pack - Vanilla

bij de twee krijg ik een config probleem waardoor de addon dus niet te gebruiken is, iemand enig idee om dit op te lossen???

Dan het volgende: campaigns

Operational Detachment Delta by Sick1

dit probleem heb ik dus niet voor het eerst met zijn campaigns, zijn eerdere seal team six campaign ik geloof zijn laatste van die serie gaf me net het zelfde probleem. (ik heb trouwnes zijn gold eddition nog steeds in de hoop ik het kan oplossen en deze eindelijk kan spelen.

te vinden hier: http://www.armaholic.com/page.php?id=11570

benodigdheden:

- ArmA 2
- Desert Mercenaries and BlackOps
- RH HK416 Pack (Optional)
- RH M4/M16 Pack Rearmed (Optional)
- RH Pistol pack Remake (Optional)
- RH MGS weapon pack (Optional)
- RH Mk18 Pack (Optional)
- RH SMG Pack (Optional)
- RH M14 pack (Optional)

Added 1 hour 18 minutes later:

Tvertne:
nu zoals gewoonlijk heb ik in feiten steeds de laatste updates and addons in mijn mod folders ik hou ook armaholic scherp in het oog als er iets geupdate wordt is het ook gelijk vervangen.
dit is tevens ook zo met ACE II en andere modules dus ze zijn steeds up to date en mits alle andere mods wel werken lijkt het me sterk dat het aan mijn kant ligt of andere mods.

maar ik heb zijn vorige 3 campaings wel gedraaid zonder problemen het is pas wanneer hij echt met intros etc is begonnen dat het een probleem is geworden ...

wat gebeurd er bij deze, ik start de campaign eerste cutscene begint nadien krijg ik een foutmelding dat er een addon content ontbreekt die afhankelijk om de missie te draaien genaamd extra colers, verhip ik heb aan het zoeken geweest maar nergens vindt ik deze addon nu ja door dit begint deze gewoon in een loop terug van voor af aan bij de cutscene. vermoedenlijk is het een subcontent van een addon die hij gebruikt heeft die hij niet heeft aangewezen te downloaden of zo.

iemand die dit ooit heeft gehad en opgelost heeft gekregen?

Campaign probleem is opgelost

This post was edited by Foxhound (2010-08-12 15:13, ago)


Author Message


Posts: 19160
Rank:


Level: Super Admin

Country: nl
Location: The Netherlands
Occupation:
Age: 38
In-game name: Foxhound

 
#2 Posted at 2010-08-12 15:11        
     
# Tvertne : Ik heb enige problemen met deze mod

bij de twee krijg ik een config probleem waardoor de addon dus niet te gebruiken is, iemand enig idee om dit op te lossen???


Jammer dat je geen info geeft over de config error, nu kunnen we alleen maar raden. Maar daar je dat waarschijnlijk ook verwacht hier de oplossing...........gebruik maar 1 van de twee addons, niet allebei teglijk. Maar, dat lijkt me op zich wel logisch.

Visit my family webshop desteigerhoutshop.nl.

Advertisement


Author Message


Posts: 48
Rank:


Level: Member

Country: be
Location: Belgium
Occupation: Dispatching
Age: 35
In-game name: KBourne

 
#3 Posted at 2010-08-13 01:13        
     
Hey dank je voor je antwoord,

en je hebt gelijk ik kan beter iets meer specifiek wezen, even iets verduidelijken.

1: ik gebruik de benodigde weapon addons niet gezamelijk natuurlijk zoals er staat beschreven heb je ofwel de ace II compatible of de vanilla
2: Ik draai nog 77 ander mod folders perfect afzonderlijk of ze moesten afhankelijk zijn van derde partij mods gelijk Ace II of cba of dergelijke soorten (maar daar heb ik dus geen problemen mee)
3: All mijn addons zijn steeds geupdate tot de laatste versie ik hou armaholic en ook tevens de six update nauwlettent in het oog
4: ik gebruik steeds om zeker te zijn deze launcher Arma II launcher

[img]http://s911.photobucket.com/albums/ac313/Tvertne/Printscreens/?action=view&current=ArmaIIlaunchermods.jpg[/img]

Arma II launcher printscreen

dat gezegd zijnde:

na installatie van AAW en zijn wapen mods start ik mijn launcher op, alle mods die ik steeds standaard draai cba, Ace II warfx particles en 3 sound mods die steeds perfect werken gebeurd er dit:

bij het opstarten krijg ik gelijk al een config bin fout melding die ik normaal nooit krijg:

bin\config.bin Cfg Weapons throw Ace IR strobe Muzzle -> printscreentje

[img]http://s911.photobucket.com/albums/ac313/Tvertne/Printscreens/?action=view&current=AawbinconfigbinCfgWeaponsThrowAceIRStrobeMuzzle.jpg[/img]

Printscreen 1

ik ga verder de units zijn daar aanwezig dus ik selecteer, zolang ik geen unit kies met een wapen is er
geen probleem van het moment ik eentje selecteer met wapens krijg ik deze

No entry modeloptics -> printscreentje

[img]http://s911.photobucket.com/albums/ac313/Tvertne/Printscreens/?action=view&current=Noebterymodeloptics.jpg[/img]

Printscreen 2

nu dit gebeurd enkel met de ace wapen uitvoering als ik de vanilla gebruik is er niets aan de hand voor zover ik kan zien ...

hopenlijk heb je hier iets meer aan ;-) groetjes

woops de img tag bb code werkt niet :s

This post was edited by Tvertne (2010-08-13 01:22, ago)


Author Message


Posts: 19160
Rank:


Level: Super Admin

Country: nl
Location: The Netherlands
Occupation:
Age: 38
In-game name: Foxhound

 
#4 Posted at 2010-08-13 07:54        
     
Wel, ik kan alleen maar het meest logishe bedenken. Je ACE2 is fully up to date (sixupdater) en die AAW weapons addon is alweer een tijdje terug gereleased. Misschien is er iets in ACE2 veranderd waardoor jij die error krijgt.
Heb je het officiele topic van de AAW weapons gechecked (link kun je vinden aan het einde van de downloadpage).

Visit my family webshop desteigerhoutshop.nl.

Author Message


Posts: 48
Rank:


Level: Member

Country: be
Location: Belgium
Occupation: Dispatching
Age: 35
In-game name: KBourne

 
#5 Posted at 2010-08-13 10:59        
     
# Foxhound : Wel, ik kan alleen maar het meest logishe bedenken. Je ACE2 is fully up to date (sixupdater) en die AAW weapons addon is alweer een tijdje terug gereleased. Misschien is er iets in ACE2 veranderd waardoor jij die error krijgt.
Heb je het officiele topic van de AAW weapons gechecked (link kun je vinden aan het einde van de downloadpage).

dan zal ik het maar moeten doen met de vanilla wapens zijn toch het zelfde of bijna, ik snap het eigenlijk soms ook niet ace II update continu en ze veranderen dingen bij de vloot, wil daarom geen kwaad spreken van diegene die het maken hoor ze zijn super maar ik heb zoiets van, Ace II is een total convention laat deze stand allone zijn waarom dat andere addonmakers daar zozeer van willen afhangen gaat er bij mij vaak niet in.

die ghilies for a change superb samen met die UKF sniper rifle krijg ik al meteen het idee om een campaigne te maken over een sniper team + entry team, maar ben nog fameus over het verhaal aan het denken ...

maar dat is niet het enige dat een campaigne goed maakt, ik ben een voorstander van de style OFP campaignes, jammer genoeg vindt ik de standard campaignes van Arma II te simple zelfs met ACE II ben ik er door gesneden gelijk een heet mes in boter snap je ....

de community campaigns zoals hier boven (die ik eindelijk werken heb gekregen zijn vaak moeilijker en beter ontwikkeld dan die van Bi zelf) zowel de laatste seal team six 4 en de Delta force zijn supper en moeilijk je moet verdomme goed nadenken voor je verder gaat of ze flanken je ziek ...

single missions zoals

Sandstorm *****
Kalisty *****
Cold Bore *****
Black thunder *****
en dan weet je nog ofp Steal the car?? *****

wel die doe je niet zo maar hoor :p

ik heb onlangs enkele single players van bi gespeeld met ACE II en alle andere mods die ik altijd draai op een of andere manier veel te makkelijk of ligt dat nu aan mij :p lol

nu ja ik wil iets in elkaar steken maar ik zou wat mensen rond tafel willen krijgen om er samen iets mee in elkaar te steken ....

Ik heb destijds tears of chernarus willen maken maar vondt de mensen niet om het mee te doen, jammer genoeg ken ik niet alles en kan ik wel wat ervaren mensen gebruiken die me het een en het ander zouden kunnen uitleggen zo leer ik doe dingen nu eenmaal het beste ...


Author Message


Posts: 19160
Rank:


Level: Super Admin

Country: nl
Location: The Netherlands
Occupation:
Age: 38
In-game name: Foxhound

 
#6 Posted at 2010-08-14 14:25        
     
# Tvertne : dan zal ik het maar moeten doen met de vanilla wapens zijn toch het zelfde of bijna, ik snap het eigenlijk soms ook niet ace II update continu en ze veranderen dingen bij de vloot,

Dan had je ACE2 stable moeten downloaden en gebruiken, die hosten wij. Deze werkt zonder probleem met die wapens. Echter met die versie kun je weer geen MP spelen (of meestal niet) omdat serveradmins hun ACE2 installs steeds updaten om bugs er uit te krijgen.
Dus, meerdere versies van ACE2 draaien is dan de oplossing.

En tevens hebben de authors 2 versies gemaakt, 1 voor ACE2 (stable) en 1 voor zonder ACE2. Dus......doen ze alles wat ze kunnen doen.

Visit my family webshop desteigerhoutshop.nl.

Author Message


Posts: 48
Rank:


Level: Member

Country: be
Location: Belgium
Occupation: Dispatching
Age: 35
In-game name: KBourne

 
#7 Posted at 2010-08-14 14:55        
     
# Foxhound : Dan had je ACE2 stable moeten downloaden en gebruiken, die hosten wij. Deze werkt zonder probleem met die wapens. Echter met die versie kun je weer geen MP spelen (of meestal niet) omdat serveradmins hun ACE2 installs steeds updaten om bugs er uit te krijgen.
Dus, meerdere versies van ACE2 draaien is dan de oplossing.

En tevens hebben de authors 2 versies gemaakt, 1 voor ACE2 (stable) en 1 voor zonder ACE2. Dus......doen ze alles wat ze kunnen doen.

ah ik geloof het wel hoor ;-) het zijn krakken, ik wou ergens dat ik de tijd had om zulke dingen zelf te doen, ik heb iets in men hoofd en ik moet er naar vragen om het in werking te zetten ....

Ik bedoel maar ik heb een groot respect voor die kerels die het allemaal netjes kunnen maken, ik hoop dat ik iemand vindt om men addon request te maken, als ik dat heb kan ik aan de slag ...

Ik heb al een deel van het geen ik wil maken ik had het idee om namalsk als nieuw conflict zone te gebruiken of misschien moet ik maar een nieuw eiland requesten ook maar dat zie ik dan nog wel, ik ga sarmat units gaan gebruiken als basis, jammer dat ze geen crew hebben voor tanks dus daar heb ik een alternatief voor nodig dus was ik van plan om CRA crew te gebruiken daar voor, ja en dan voor de speler zelf was ik van plan om een nieuwe addon te requesten, ik ben jammer genoeg geen addon maker maar ik denk wel dat ik kan starten met enkele missies te maken en dan verder kijken of ik een team bijeen kan rapen om een campaigne op te starten.

Verhaal lijn zou beetje uit een sperspectief zijn van PMC's die uiteindelijk het zich beginnen aan te trekken hoe een in het wild geslagen russische generaal het land begint te terroriseren, rusland en nato zelf hebben de handen in elkaar geslagen om deze generaal al 2 x uit te schakelen met een gemixte eenheid van SF van russische en amerikaanse bodem maar lukte er niet in, ze besloten dan maar een PMC eenheid in te schakelen, deze PMC eenheid werd dan getuige van een moord partij op een stad na de 2 mislukte aanslagen als vergelding op deze akties, de squadron leader van de PMC eenheid redde samen met zijn team nog net 3 overlevende waarna ze zich verplicht voelde om een Private oorlog tegen deze generaal te starten.

is maar een ideetje :p in ieder geval moet ik nog enkele zaken zien te zoeken voor scripts verhaal lijn uit zetten in missies enz